Почистване на офис – няколко критерии с които да се съобразим при избор на фирма
Почистване на офиси София
Почистване на офиси Цени
Под почистване на офис се разбира:
- Почистване на техниката;
- Почистване на прах от всички повърхности, включително мебели и декорация;
- Сухо и влажно почистване на подовете;
- Миене на прозорците;
- Почистване и дезинфекция на санитарните възли;
- Почистване на кухненския блок и неговото оборудване;
- Измиване с препарати на вратите и шкафовете.
Абонаментните услуги на почистващите фирми стават все по-популярни сред бизнеса и това изобщо не е случайно.
На какво се обръща внимание при избор на фирма за почистване на офис?
Безопасност:
нея могат да я гарантират само фирмите с богат опит, които знаят как да чистят различни повърхности, мебели и предмети. Те са сигурни и от гледна точка на репутацията си, която няма да заложат и от офиса да изчезне нещо.
Цена:
избирайте фирма с цена от средния диапазон.
Качество:
работа с професионален инвентар и качествени препарати.
Опит и дискретност.
Малка или голяма фирма за почистване?
В повечето големи градове има по една голяма фирма за почистване и множество малки, които я конкурират. И двата типа фирми имат своите предимства и недостатъци. Изберете внимателно коя е точната за вас.
Голямата фирма за почистване на офис е по-добре оборудвана от техническа гледна точка , има повече персонал и това съкращава времето за почистване. Това е съществено преимущество. Големите компании имат специализирани за различна работа служители, които могат да реагират на сложни проблеми и гарантират, че работата ще се свърши, дори и да има отсъстващи болни работници. Обаче, голямата фирма винаги ще има по-висока цена, отколкото малката.
Малките почистващи фирми са с по-малък бюджет, но взимат работата присърце и се стараят повече. Те не могат да предложат скъпо оборудване, но са идеални за ежедневно почистване. Цените на услугите при тях са по-изгодни и разумни.
Кой да измие прозорците?
Обикновено, фирмите за миене на прозорците в офис-сгради са специализирани само в тази дейност и не се занимават с друго, освен с витрини, фасади, рекламни пана и др. подобни. Тези фирми предлагат няколко нива на обслужване. Най-търсени са базовите пакети на обслужване, които предлагат измиване на прозорците отвън и отвътре с подходящи препарати за стъкло, вода и уред с телескопична дръжка. Това може да го свърши и обикновената фирма за почистване.
Следващият тип услуги включва в себе си абразивно почистване на стъклата, с което се премахват екскрементите от птици, някои последствия от окислителни процеси и други твърди замърсители. Това е чистене, като след ремонт. Най-доброто ниво за хигиенизиране на прозорците включва в себе си почистване с прахосмукачка на рамките на прозорците, премахване на остатъци от боя, обработка с абразивни препарати. Към това ниво на услугата е включена и полировка на дограмата с микрофибърни кърпи.
Външното миене на прозорци за високи згради често се прави от промишлени алпинисти, с каквито не всяка почистваща фирма разполага.
Какво очаквате от почистващата фирма?
Определете вашите потребности. Трябва да сте убедени, че избраната фирма знае какво ви е нужно и колко често ще ползвате услугите ѝ. Когато получите оферта за почистване на офиса с писмена оценка на всички услуги, уточнете дали се нуждаете и от някои специализирани услуги – като основно почистване, почистване след предстоящ ремонт и т.н.
Задължително е подписването на договор с клаузи за неустойки, за повторно почистване, ако работата е извършена различно от зададените стандарти (ние даваме гаранции за свършената работа). Ако имате възможност, проверете дали има подадени жалби за въпросната фирма. Професионалната почистваща компания трябва да знае какви хора наема на работа и да извършва проверки на персонала си.
Доколкото офисите се чистят в извънработно време, трябва да можете да се доверите на хората, които ще се намират сред скъпа техника и биха могли да попаднат на секретна търговска информация.
За да е успешен бизнеса ви
Бизнесът е успешен само в случай, че е обмислен до най-малките детайли и всичко, което е свързано с работния процес, функционира като точен часовников механизъм. Можете да направите ефективна рекламна кампания, която привлича клиентите.
Можете да наемете най-талантливия персонал. Но дали това е напълно достатъчно? Например талантливият мениджър по продажбите ще покани в офиса клиент на среща и тя трябва да се проведе на чисто, уютно и професионално изглеждащо място. Почистеният офис се оказва неделима част от добрата работа на екипа и един от факторите всички да се чувстват добре и да се съсредоточат върху задачите си. Офисът е отражение и лице на дейността на фирмата.
Съгласете се, че е несериозно первазите или щорите да са напластени с прах, а на пода да се търкалят боклуци със седмична давност. Помещение, в което цари хаос, отблъсква и на човек му се приисква веднага да си тръгне, независимо от изгодните условия, които му предлагат.
Съвсем друга работа е офисът с комфортна атмосфера, където всичко блести от чистота, ухае приятно, а слънцето спокойно огрява помещението през чистите прозорци. Такава идеална обстановка показва и добро отношение на компанията към клиентите, и сериозен подход към детайлите в работата.
Във връзка с всичко това, почистването на офис отнема много време, не е по силите на един човек и е за предпочитане сключването на договор с подходяща фирма за абонаментно почистване.